Aangekomen in Porto - Reisverslag uit Porto, Portugal van Wendy Groot - WaarBenJij.nu Aangekomen in Porto - Reisverslag uit Porto, Portugal van Wendy Groot - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Porto

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

05 Januari 2014 | Portugal, Porto

Hey allemaal,

Hier het eerste verslag van mij! De 'vakantie' in Porto is dan eindelijk begonnen. Laatste dagen in Nederland nog even flink genoten van iedereen thuis en René nog paar keer flink ingemaakt met een spelletje.

20.50 zouden we de lucht in gaan, maar dit werd 21.50. Met een zeer klein vliegtuigje vlogen we naar Porto. Reis verliep prima en we kregen zelfs nog lekker eten aan boord. Eenmaal aangekomen stonden de mensen van het appartement al klaar met een bordje om ons op te komen halen. We reden naar het appartement en kregen gelijk een rondleiding door de stad en door het gebouw. Na alles gezien te hebben was het inmiddels half 3 's nachts en zijn we maar naar bed gegaan.

Volgende dag heerlijk uitgeslapen. De koffers werden uitgepakt en we gingen op pad om een ontbijtje te halen. Het winkelcentrum zit aan het appartement vast dus dat komt prima uit!! Via de parkeergarage kunnen we zo het winkelcentrum binnenlopen. Na het ontbijt ook gelijk maar even een simkaart gehaald en een extra sleutel laten maken.

Vervolgens ook maar de metro uitgetest. De bewaker van de appartementen was zo vriendelijk om met ons mee te reizen naar school zodat hij gelijk het een en ander kon uitleggen. Jammer dat hij alleen geen Engels sprak, maar met hoop gebaren en ja knikken zijn we eruit gekomen. De terugweg zonder Portugees is ook helemaal goed gekomen, dus dat moet geen probleem worden morgen!

Net iedereen weer even gesproken op Skype en nu maar eens lekker eten maken. Ik zal denk niet zo fanatiek zijn met het plaatsen van verhaaltjes als Jennifer en ze zijn ook zeker niet zo mooi en lang, maar hoop dat jullie zo weer een beetje op de hoogte zijn.

Spreek jullie snel weer!

Groetjes XX

• 05 Januari 2014 - 20:47

Laura Heine:

Jemig wen op dag 1 al een verhaaltje, dat had ik niet verwacht! :) Superleuk! Fijn dat je goed bent aangekomen en veel succes je eerste weekie! Xx

• 05 Januari 2014 - 21:44

Ma:

Moet inderdaad niet gekker worden, had ook nog geen verslag verwacht

• 05 Januari 2014 - 23:17

Mariska:

Zo Wen, mooi verhaal heb je ervan gemaakt :)
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
    Veel plezier nog! Xx

• 06 Januari 2014 - 16:47

Wendy:

Ja erg he nu al een verslag. Moeten jullie weer ef op teren hoor want de volgende komt denk volgende week pas ;-)

• 06 Januari 2014 - 17:29

Cindy:

Nou wen ik vind dat jij er ook wel talent voor heb zo'n verhaal schrijven!
    Veel succes en plezier nog :)

XX

• 08 Januari 2014 - 12:58

Wboogaard:

Hallo nicht het is leuk nu al wat van je te horen dat is snel (ha ha) Veel plezier en succes met ales .
    Gr Tantetje.